Exam Jabatan Selesai



Semalam aku mengadap exam jabatan untuk pertama kalinya dalam hidupku. Memanglah susah, sebab banyak yang bukan kerja aku. Panjar wang runcit antara yang paling popular di tanya.

Dalam tiga paper yang aku ambil, paper kajian kes yang paling aku bingung. Pada orang yang selalu buat benda tu memang la senang. Nasib aku selalu tengok baucar bayaran.

Pengalaman semalam macam mengimbau di zaman kolej, sebelum exam malam tu study bagai nak giler. Tido bangun balik, tido balik, bangun tengok budak-budak sibuk buat discussion. Seronok time tu.

Lepas exam lepak minum, sembang dengan bebudak bech kursus. Lama dah tak jumpa dorang. Aku pun tak tahu bila lagi baru dapat jumpa.

Dalam tengah lepak dengan dorang, sempat juga yang menjemput untuk ke hari kahwin dorang. Bulan 6 ni je adelah dalam 5 orang nak kahwin. Dorang tanya aku, aku jawab 11-11-2011. Dua tahun lagi.

Malam tu kitorang pergi karaoke. Lama juga aku tak karok. Penat juga rasenye karok sekarang. Suara aku pun dah takleh tarik tinggi-tinggi sekarang.
Apa pun semalam memang happenning. Dah lama tak jumpe kawan-kawan ramai-ramai. Enjoy sama-sama. Best.

Semoga dapat jumpa mereka lagi..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong