natural stronggest

Gambar kat atas adalah gambar gua masa kolej, gua nak wat motivet supaya boleh fit macam ni balik.


Semalam gua teringat cerita gua masa present subject islamic ape tah masa gua belaja dulu. Yang gua ingat die punya kod adalah HBU. Gua present pasal Islam Hadhari. Sebab masa tu tengah kecoh gila pasal Islam Hadhari.

Ustaz tanya gua," apa tujuan manusia dicipta berpasang-pasangan di ciptakan?"

Gua jawab," melahirkan zuriat."

Satu kelas gua gelak. Tapi gua cakap," pasal apa gelak? funny ke lahirkan zuriat?"

Sekarang gua dah kerja . Keliling gua ramai pemuda dan pemudi yang separuh tua tak kahwin lagi. Dan yang memelikkan gua dia tak ada aweks or balaks .

Lalu gua buat reserch tentang perkara ini. Ini sebenarnya masalah besar tau. Sebab, umat Islam sekarang telah kurang melahirkan zuriat. Maknanya semakin kurang baka Islam. Lebih menakutkan zuriat orang kafir lahir lebih dari tiga kali ganda lebih ramai dari baka umat Islam.

Lu orang tak percaya? Tanya mana-mana pakar atau Ustaz, penganut kristian merupakan paling ramai di dunia ni. See...masalah ni tak besar ke?

More numbers, means more strengthnes!(betul ke ejaan aku)

Ini satu research. Bukan mainan. Ok gua balik ke pangkal jalan, zuriat mula datang dari hasil persetubuhan. Persetubuhan datang dari hasil hubungan lelaki dan perempuan. Persoalannya, zaman sekarang ramai perempuan tak kahwin dan antarnya mereka semua berkerjaya. So what the hell with men cannot tackle all that gurl?

Lagi yang sedih, lelaki banyak yang membujang dan tak kahwin lagi. Ya, lu boleh cakap ini semua hal jodoh. Ke yang tak kahwin ni sudah menolak jodoh sehingga tuhan tak nak bagi jodoh lagi. Ni pasal ego lah ni.

Gua ingat masalah ni jadi sebab, guys ni payah atau slow dalam nak tackle awek (bukan gua nak cakap gua pandai ye, juz kongsi tips saja). Ok, gua ada tips tackel awek.

1- Kelakar-perempuan suka ketawa.(Macam rozita Che Wan, berani lu try)
2-Suprise-bagi diorang teruja
3-romantik-lu pikir sendiri
4- nakal-baru cukup ramuannya

Bagi lelaki yang having problem with how to tackle awek, this is my opinion. Kalau lu nak try, try. And kalau menjadi lu jaga lu punya cinta elok-elok. Bro, yang gua bagi ni subjektif tau. Solat kena jaga. Tu penting. Doa, sebab apa-apa pun Allah yang bagi.

So pada guys or member gua yang masih solo dan ada masalah untuk mencari awek, lu try la 4 element ni. Gua pun tengah usaha untuk berkahwin. Do not know bila, tapi gua hope ALLAH will accept my doa.

Jap, gua nak tanya. Kalau 4 elemen yabg gua bagi ni digunakan untuk suami (thats mean guna samapai tua), agak2 ianya boleh tak mengurangkan kes penceraian ?
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

26 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Filem susuk

Band Rimba Bara

Silat Pengantin