The arrivals-1



Assalamualaikum,

Pagi ini gua dengar hot f.m. Cerita pasal aktivis Malaysia yang baru pulang ke tanah air. Kalau PM Malaysia panggil mereka wira, memang gua setuju sangat-sangat. Misi sukarelawan itu memang gua anggap misi yang sangat hebat.

Semoga Allah membalas dengan pahala yang berlipat kali ganda.

Bukan semua orang mempunyai keberanian seperti itu. Mereka yang pergi ke Palestin itu sedar, nyawa mereka bila-bila masa saja akan terkorban. Seperti orang yang sudah tahu akan waktu kematian. Namun mereka gagah kerana Allah. Itulah yang gua bangga sangat-sangat.

Andai kaunter pencarian sukarelawan ini di buka di semua tempat awam, belum tentu ia akan mendapat sambutan. Malah mungkin untuk mengerling ke arah kaunter itu juga sudah terbayang ketakutan.

Jangan di tanya pada gua, jika gua sudah pasti gua akn berfikir berkali-kali untuk turut serta atau tidak. Namun memang impian gua untuk turut serta. Doakan saja gua di beri kudrat jika di beri peluang.

Clip The arrivals kali ini gua siarkan episod yang pertama. Cuba lu orang click ke button play. Insyaallah lu orang akan ketahui sesuatu. Sekali lagi gua tegaskan, kepada sesiapa yang sudah ada clip ini, tontonilah berulang-ulang. Dan pada yang tidak pernah gua mohon dengan harap, lu orang tonton la clip yang ada di blog gua ini.

Sedekah al-fatiha pada pejuang islam yang telah syahid.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

15 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin