Di sebalik...

Di sebalik kekalahan Jab. Akauntan Negara Malaysia(AG), pasukan AG tug of War muncul Juara Tug Of  War Pesta Sukan Perbendaharaan 2012.

Kali ini Team Ag beraksi di pentas Final buat kali ketiga. Sebelum ni, cuma mampu jadi finalis. Tapi semalam sejarah dah terukir, AG berjaya mengutip pingat Emas! Memang dah lama tunggu saat ni. Pada mulanya gua tak taruh harapan yang besar, sebab juara bertahan tu memang power. Pula tu, kitorang asyik kena belasah je time trainning dengan dorang.

Tapi, Allah kalau nak bagi rezeki, tiada apa yang mampu menidaknya.

orang kata team kami underdog je
Kunci kemenangan! Memohon pada yang Maha Perkasa!

This year gambar tak banyak. Sebab my personel kamerawomen berbadan dua. So tak dapat la nak lincah2 shoot gambar gua. Gambar dengan dia tahun ni pun tak sempat. Tu yang kuciwa sikit tu. Tapi takpe, die adalah wanita soleha yang sentiasa berada di belakang gua.

Tahun ni kami membawa langkah ke Pesta Sukan Treasury dengan kaedah yang agak islamc. Lepas streaching baca doa dulu. Lepas tu, kami akan jerit 'Allahuakbar' bagi membakar semangat kami. Kalah atau menang tak penting, yang penting doa dulu sebelum masuk game. Mohon kekuatan pada yang Maha Kuat!

Jom layan clip pentas finale Tug of war Pesta Sukan Treasury..


Congrat buat teammate gua yang pecah2 kaki, sengal-sengal ulang belakang, lutut tercabut le, ape lagi ek, kepale macam nak pecah, we have done a historical job for AG men! Walaupun bajet ciput, nak trainning tak ade tali, terpaksa menumpag dengan team lain, tapi kita dah buktikan yang kita mampu jadi juara.

Hopefully pihak pengurusan lepas ni buka mata sikit dengan Team tarik Ag.

Tamat untuk Pesta Sukan Treasury...bersedia untuk Pesta Sukan Kementerian Kewangan Nov nanti!

the gold medal!


Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Filem susuk

Silat Pengantin