Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 31 Mei 2011

Hati kecik

Semalam tengok Juvana tak?

Macam nak lempang je wa tengok si botak tu. Apasal minat pula tetiba drama melayu ni? Wa memang selalu layan drama melayu. Nora Elena pun wa layan tau tak. Jiwang plak wa rasa.

Berbalik pada botak dan daim dalam juvana. Daim yang si pengecut tu. Pada gua orang yang tak melawan ni bukan dia takut pada orang yang pukul die tu. Die kesian je. kalau dia balas balik, mau lagi teruk kena.Haha, menagarut je.

Gua rasa orang yang hati kecik ni sebenarnya baik hati. Die tak nak buat orang sakit hati. Tak apa la die pendam je perasaan sakit hati dia. Asalkan orang gembira.

Orang yang sakit tu dan sentiasa mengharapkan ehsan Allah sembuh, adalah terlalu dekat dengan Allah. Sebab tu orang sakit selalu merintih..ya Allah..ya Allah...asyik ingat Allah je.

Adakah bila  sembuh, dia akan terus merintih nama Allah..?
Share:

0 comments: