Cuti-cuti malaysia.

cuti kali ini adalah cuti terakhir aku sebagai seorang student. Macam-macam aku fikir nak buat.Setakat ini aku sedang mengusahakan progaram kejohanan futsal merdeka piala dato mad sirat pengerusi pekida melaka tengah.Progaram ini adalah pada asalnya aku cadangkan anjuran bersama pekida bukit beruang kerana aku adalah abang long di sana.Program ini aku gabungkan dengan gerakan belia 4b kg durian daun.tetapi atas disebabkan kesilapan teknikal nama pekida bukit beruang telah diganti dengan pekida melaka tengah.Walhal gerakan belia 4b kg durian daun dikekalkan sebagai penganjur bersama. Sudahlah begitu, segala-gala tentang saluran kewangan dimasukan ke akaun garakan belia 4b kg durian daun.Sepatutnya akaun program perlulah diwujudkan.Setelah aku berbincang bersama ahlijawatankuasa aku, aku pun decide untuk menguruskan bahagian teknikal sahaja. Ini kerana aku dapati ada sesuatu yang tidak kene berlaku tentang kewangan.Jadi lebih baik aku mengambil langkah bejaga-jaga. Berita tentang kejohanan futsal ini telah di masukkan di dalam akhbar melaka hari ini mei lalu.aku harap program ini berjaya. Samada berjaya atau tidak kite tunggu dan lihat. Pada asalnya aku buat kertas kerja program ini untuk sumbangan kebajikan aku sebagai ahli serta abg long di dalam pekida melaka.sebab itu ape pun yang ter jadi aku tetap akan pastikan program itu berjalan lancar.Sekurang-kurangnye aku dapat pengalaman di dalam aku mengusahakan program ini.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Filem susuk

Komik Hong Kong