Bloggers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 8 September 2008

Dendang anak



Dendang anak ni mendendangkan lagu-lagu ketuhanan. Mereka lebih kurang kopratasa. Sesiapa yang cuba melayan lagu-lagunya sepenuh hati tentu tersentuh. Dendang anak yang di paparkan ini adalah dari Terengganu.

Di Melaka juga mempunyai kumpulan dendang anak yang dikelolai oleh Encik Fadzil dan juga Tok Sidang.

Kepada semua marilah kita hayati lagu dendang ini bersama-sama lirik ketuhanan yang mempunnyai pengertian yang amat mendalam. Kelebihan dendang anak ini adalah kerana gabungan alatan muzik tradisioanal dan baru serta kekuatan liriknya.

22 ulasan:

tengku berkata...

Kesian pada kamu yang fanatik kepada Kumpulan Dendang Anak... Kumpulan yang asal dari Ustaz Zul yang merogol dan mempunyai bini yang x sah lebih dari 4 orang tu... mmg dia menafikan.... x pelah... Allah ada... selama mana dia nak berlakon x kekal pun... Allah akan tunjuk juga... jangan mempergunakan agama sebagai alasan untuk menutupi dosa2 yang kamu lakukan....

tok indra berkata...

kepada tengku yang berkata.. selidik dahulu sebelum berbicara.. ada bukti silakan nyata.. moga tidak menjadi dosa.. angkara fitnah dan nista

Ku Bad berkata...

Nasihat saya,andaikata betul maka carilah kebenaran, biar semua nilaikan ia, jangan main sedap berkata saja pada sesuatu yang kita sendiri belum pasti dan hanya besandar pada "apa orang kata" kerana itu hanya perbuatan orang kurang akalnya. Buktikannya dan biarlah bersaksi agar sahih. Kalau agama kita tak yakin untuk membenarkan seseorang, maka tendang tepi dan nilaikan cara apapun, bahkan buktikan dengan cara Aetheism. Selagi ada bukti dan jelas.
Kepada "tengku",2 perkara:

1.malah saya kesian pada kamu.
2.berhati-hati menggunakan nama saudara, jangan guna nama ikut suka hati. Cara saudara gambarkan keturunan kami seperti penyebar silap dan salah orang orang. Pada masa yang sama, kamu sendiri menghina bangsa kamu sendiri. Apakah saudara ini berakal ataupun tidak?

Fikir-fikirlah semua, kita semua mencari yang terbaik dengan cara kita dalam hidup. Pilihan anda menentukan sejauhmana pegangan hidup anda, fikiran memang selalu berubah-ubah, namun jika sering berubah keputusan, maknanya kita sendiri goyang dalam pegangan. Namun disebalik semuanya, ada akibatnya yang menanti. Sama ada baik atau buruk, kita yang tentukannya.

salam sayang,
Ku Bad

Tanpa Nama berkata...

Saya sokong pada tengku... kebenarannya ada cuma kamu semua yang menutupi semua kekotoron yang ada pada diri kamu... insaflah kerana kumpulan yang kamu sertai itu dah difatwakan adalah ajaran sesat.............

tok indra berkata...

kekotoran mesti dibersihkan.. bukan untuk ditutupi.. apa perlu menadah tangan pada besi tembaga mendidih yg dituang.. tanya diri.. nilai sendiri

bentarasetia berkata...

Islam itu indah.. Bukan fitnah.. Jangan mengaku islam kalu sesuatu tanpa bukti nyata.. Islam itu jelas dan nyata.. Sokong tanpa selidik bagi mereka tiada pendirian.. Maaf kate..

Tanpa Nama berkata...

sedangkan nabi pun org kata sesat di zaman dia makanya tdk hairan lah ramai yg di gunakan oleh iblis dn dajjal utk mengagalkan kebaikan yg di usha..dn pasti nya tengku yg bekata tdk ada satu usha pun di buat pd anak bangsa..paling tdk org yg dikata sesat telah memulihkn beratus malah beribu penagih kembali pd tuhan sayang nya diri yg memfitnah blum sedar dikudakan oleh iblis dn dajjal...bertaubat lah wahai tengku yg makin jauh kamu disesatkan...kerna di sesatkan dlm terang..andai dia sesat maka turun lah ushakn pd anak bangsa bkn hnya pandai menabur fitnah dn tgok pd anak bangsa yg dh teruk ...bertaubat lah sesungguhnya fitnah dajal telah berleluasa...aku doa kn agar allah ampunkn diri mu wahai tengku dn agar ank keterunan kamu dpt beriman kembali pd allah...

Tanpa Nama berkata...

learn how to remove BackdoorProrath at once [url=http://www.salevivi.com]ルイヴィトン バッグ[/url]Eco Certificates Website The best phone [url=http://www.salevivi.com]ルイヴィトン バッグ[/url]the commotion So what was the big attraction [url=http://www.salevivi.com]スーパーコピー 財布[/url]of floor has been replaced with the defined http://www.salevivi.com[/url] easy pickings for a bear Use a branch or a http://www.salevivi.com[/url] re-election in the US SenateOn Wednesday

Tanpa Nama berkata...

An exceptional new Desert Boot is originating received
from Minotaur sub-brand Ticket Adidas Js Wings GLASS. They are generally looked at on sky boats
and runabouts. These bags are sophisticated, ladylike, and seen more with classic threads.
The linings are made from the interior violet suede. http://www.
40010map.com/db/phpinfo.php?a[]=%3Ca+href=http://www.loulsvuiton.com/%3E%E3%83%B4%E3%82%A3%E3%83%88%E3%83%B3+%E8%B2%A1%E5%B8%83%3C/a%3E

Feel free to visit my blog post :: 財布 ヴィトン

Tanpa Nama berkata...

Every item has been designed establish and maintain the powerful
relationship with people. But it additionally held that you will need to
have one's personal judgment. Is definitely important for a high heel shoe end up being well fitted. These are the four essentials if you need your dog to get it big in the world of dog couture. http://mannschaftskonto.de/?a[]=%3Ca+href=http://www.loulswuitonjp.com/%3E%E3%83%B4%E3%82%A3%E3%83%88%E3%83%B3+%E8%B2%A1%E5%B8%83%3C/a%3E

My site バッグ ヴィトン

Unknown berkata...

Sila delete komen2 yang tak berasas.

Kes Ustaz Zul telah ditutup dan beliau sah didapati tidak bersalah. Laporan polis juga telah di buat
REport No : HULU KELANG/006866/12
boleh refer pd balai polis melawati ampang jaya malah laporan aduan SKMM juga telah dibuat atas penyebaran fitnah ini.

Jangan jadikan blog anda platform utk penyebaran fitnah. Wassalam

Tanpa Nama berkata...

The start, perhaps, of a policy of diversification into perfume
for some women ... Is actually also important for
increased heel shoe end up being well fitted. A number of people want
different shoes wisely when different occasions. Louis vuitton is a premium luxury brand for sold
all around the globe. http://quufi.com/zeige/396416580378176_1366987277.

html

Here is my blog: ルイヴィトン バッグ

Tanpa Nama berkata...

It guarantees the particular matching of the actual product in its photo on the
spot. They can operate like a leaning article, a seat or a nice bench.
There are several internet retailers that make available discounts upon quite a number of handbags.
It is so lousy and starving so everyone can buy. http:
//comonline.kruumaporn.net/user/view.php?
id=4471&course=1

Tanpa Nama berkata...

Including four essentials if you want your dog recover big in the world of dog couture.
Removable primary holder can supply according your expectations.
Carrying an added shade and a fabulous pair of attention glasses is way too noticed.
This is almost a constant on the arm of Beyonce and in
addition Jess's little aunt Ashlee. http://www.demichelis.org/prossedi/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=ShaunPurc

Here is my site ... ヴィトン モノグラム

Tanpa Nama berkata...

Consider eating a jacket must pay special care about the sleeve length and girth.
Not only are they cozy, but very comfortable, too. Dilute the Cleaner & Moisturizing hair product with equal proportions.
Other colors also include chestnut, black, chocolate,
sand, and darkish. http://datastream.info/wiki/MarkotyHenryup

Also visit my webpage: real ugg

Tanpa Nama berkata...

The bottillons are made for be worn up, slouched down as well as cuffed.

We can venture anywhere pairing these boots which is all
the other advantage of due to the fact. Amongst animal skins it is bettered in opposites by a reindeer skin.
Allow them stay overnight and moreover shake out extra in the several hours.
http://www.onlinedatingtop.com/index.php?a=stats&u=carolealmanza

Tanpa Nama berkata...

Specific ugly phrases included "Pelosi hates In america. Flared pants and bellbottoms added the way towards the hippie stage initiated in the 60s. Even better when that somebody could also tell them where jeans will all of them look slimmer. Levi's were given that they type of blue-jean worn by Modernists. https://www.pirat.it/gallery2/main.php/images/main.php?g2_itemId=306&g2_imageViewsIndex=1

my blog post :: jean paul gaultier

Tanpa Nama berkata...

Are you going to introduce a new product and need to spot its target audience members?
Make sure all questions looked at correctly and aren't too long. A customized reply offering a right serving of human fondle can soothe most of the annoyed customers. Hello there ladies but that it is already given out. http://shu.riesenia.sk/mboard/msg/86156.html

Feel free to visit my web blog - elasticated trousers

Tanpa Nama berkata...

Usually are truly essential pieces of the Disney show. As being a sold-out event, them promises to regarded couple of days that dreams
are constructed of. You have a lot more 2,200 of well maintained waterways to see.
The specific basic shape as well as the style of the time was simple, neat,
clean cut, and after that young. https://amedeo.
informatik.rwth-aachen.de/groups/mcpss2013bn5/wiki/99612/By_What_Method_Male_Enhancement_Products_Improve_Sex_Being_By_Paul_Bush.
html

Tanpa Nama berkata...

Lower kitten heels certainly a pretty option to stilettos.
Men and women wore frayed bell-bottomed jeans, tie-dyed shirts, workshirts, and headbands.

Perhaps it's the simple, British name, and even the attention to attribute. It can more or less be defined being an oxymoron of kind. http://www.anlcoanda.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=36104

Tanpa Nama berkata...

Paul Smith and possibly created an outstanding design of exercise
bikes called Mercian. Carnaby Street and Chelsea's Kings Road were being virtual fashion parades. Additionally has drawn from his familiy's building
experience in Utica and Ithaca. Tuesday through Sunday and
will quite possibly be closed Mondays. http://arcanumrevolution.
ru/wiki/index.php/%D0%A3%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA:EdwardTac

Tanpa Nama berkata...

Phony eyelashes were about vogue, as used to be pale lipstick.
Arctic underwear is content and fits correctly under any style of clothing.
This company used grey with colours in concoction. Layering creates bulk that's not only uncomfortable, but is very unflattering. http://www.almostmd.com/index.php?do=/profile-106987/info/

Gusti Lengan VS mreckry

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails