Langkau ke kandungan utama

Lama sangat

tau tak mana ada jual t-shirt ni?

Semalam gua pergi jusco balakong. Gua ingat nak pi karaoke, tapi gua dan member gua batalkan saja bila harga agak menggelabah di green box.
So, ape lagi nak buat, kitorang makan saja di Johny.

Gua bukan nak promote makanan kat johny dan tidak terniat langsung. Cuma yang gua tertarik watsons yang kat depan johny. Menarik tengok laki follow pompuan membelek barang-barang kat situ. Pompuan tu, belek pastu letak. Dan perkara tu berulang-ulang sehingga keluar tanpa beli apa-apa barang pun.

Gua senyum dan cakap benda tu kat member gua, Abe.

"Zul aku pun selalu kena camtu dengan awek aku." terang Abe.

"Paling aku menyirap, time die belek. Aku ingat dah ok dah nak ambil barang tu, tapi die letak balik. Kau tau apa rasa bila awek aku letak balik setelah hampir 24 jam membelek?" tanya Abe pada gua.

"Apa kau rasa," balas gua.

Abe pun jawab dengan reaksi mukanya sekali," aku rase macam nak pecah je hati aku. Apa dia tak fikir ke betapa lama aku tuggu dia belek. Dah tu kalau boleh satu Watsons tu dia nak belek."

Abe meneruskan cerita," pernah sekali aku dah lenguh kaki, aku lepak kat luar Watsons. Sekali-sekala aku jeling sikit. Sebab aku dah jeling banyak kali kat awek aku, pak guard pula datang. Ada ke patut dia ingat aku nak mencuri kat Watsons."

Gua gelak besar beb. Memang tak patut. Tapi, pendapat gua la, pompuan ni memang sangat cermat dan teliti. Sebab tu dorang kalau beli barang memang lama.

So mana-mana yang ada awek cam tu, lu orang baik banyak berzikir la, kasi tenang lu punya hati.

Ulasan

Hazzy Ishak berkata…
sentap aku baca entry ni
terasa tercucuk idung sendiri
hehehe

sebab tu aku tak galakkan lelaki ikut aku shopping sebab dorang mesti bising gile
atau pun berdiam diri tapi dalam hati ada bara api

haha
Mr feckry berkata…
hazzy:aik lu terasa ke?
aku takder awek..so tak rasa lagi..heheheh
Mr feckry berkata…
Embun, nanti ko rase le
ardinihumaira berkata…
er... deen selalu tanya.. hari ni nak shopping berapa jam? ;p hahaha
Mr feckry berkata…
ardini:wah, kenapa tanya
y@n@ M!B berkata…
hahaha..sy klu pi shopping takkan bwk pakwe sbb mmg phm perangai dia and leceh gak sbb nnt dia soh kita cpt..haha~
Mr feckry berkata…
yana:die soh cepat ke, lu yang lambat
annfrendly berkata…
steammboat kat johnny memang mengancam..nyum2..

err. terasa insaf lepas baca entry ni..
baru tau suara hati lelaki..
lepas ni tanak belek2 barang lame2 pastu tak beli..

err couple shirt ke?? kat sini ade --> http://www.couple-shirt.com/
nak pakai gan gf ke?hehehhe
Mr feckry berkata…
ann:haaa..baru tau ek..kalau gua tak cakap lu pun tak tanya..try tanye boyfreind lu
pakwe kite sp0rting *tetibe
ayut berkata…
wpun aku pompuan, tapi aku jarang belek barang, aman yang nampak depan mata yang tulah aku beli.dan aku amat pantang gak ngn pompuan yang belek gila2 ni
annfrendly berkata…
betul.. seyes..
kalau tak baca entry nie memang tak tau isi hati lelaki bile kita belek2 barang lame2 pastu tak beli..
waduh..
tu la org cakap.. ape yg kita buat kena fikir gak perasaan org kat sekeliling kita kan...
HLiza berkata…
Aah..heran tengok org belek2 camtu. Along kalau belek pun masa betul2 takde kerja dan sorang2..kalau bawa member takdelah camtu. Tapi respek kalau ada mamat yg sanggup layan awek camtu..
Mr feckry berkata…
miss lolly:beruntung la lu
Mr feckry berkata…
ayut:ini la teladan yang baik
Mr feckry berkata…
ann: adakah lu terase
Mr feckry berkata…
hliza:muda2 dulu camner?
Fida Jai OWN berkata…
tahu takpe... kita belek sebab nk barang yang terbaik.. and nk carik yg jimat2.. huhu... but abe kita selalau kan, bila dia tgk fida da mula belek, dia mula la pi tmpt len.. then bila fida pusing, tgk dia da dok sengih2 dari jauh.. ha tu, nak suruh cpat la tu... uwaaaaa
Mr feckry berkata…
fida gua cuma boleh gelak je
Fida Jai OWN berkata…
hoho,.. Tape.. mmg rmai yg gelak kan.. huk3...
anda di tag... vsit my page ~
Mr feckry berkata…
alamak fida, setelah gua usha, gua tak tau nak buat tag tu
Goldman berkata…
COD Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1270.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.
Nazatul shima berkata…
xkn pak guard tu tgok muke ko cm perompak kot..hehee..ade pakai mask tak?hahaha..
Mr feckry berkata…
nazatul:bukan gua le
Mr feckry berkata…
brutal,lu mau tempah?
::cdot the dot:: berkata…
yg gua heran gua tak mcm tuh..tp laki gua plak..huh..bernanah hati gua tunggu dia nak beli brg...sengal..
iyllienaz berkata…
haha..senang cerita pergi beli barang sendiri je..tapi bila pikir balik, bf yang beriya2 nak ikut pergi beli barang..kan2??

Catatan popular daripada blog ini

Oh mat Ganja

Oh mat ganja...
Batang betik botol coca cola
Ganja datang dari pulau jawa
Lalalala....

Pernah dengar lagu ni? Kalau main gitar code dia C, am, f, g.

Lagu ni tesen yang ajar gua( aku masih orientasi dalam guna ganti nama ini) main. Gua senang dapat lagu ni, pasal senang giler.

Gua nak cerita pasal ganja. Lu orang nak dengar or not itu lu orang pasal.

K, gua tahu story ganja dengan student IPT memang tak boleh di pisahkan. Bohong le kalau lu orang tak pernah dengar. At least yang awek tu, mesti pernah dengar classmate lu orang ambil benda ni kan.

Dalam pengalaman gua, gua tak isap. Tapi member gua dulu ramai yang isap benda ni. Ganja atau lebih dikenali sebagai canabis atau hemp memang top la bagi bebudak IPT. Pasal ini satu-satunya jenis dadah yang murah. Pasal tu Bob Marley tanam kat Jamaica pokok ni.

Meh gua nak cerita pasal bahayanya ganja bagi orang yang tak isap. Boleh sampai mati tau.

Cerita dia begini. Gua telah di datangi oleh member gua yang gua panggil Fabb. Dalam gua lepak dengan di…

Band Rimba Bara

Band rimba bara.

Mungkin lu orang tak pernah dengar nama band ni. Sebab band ni dah lama menyepi. Band sebenarnya berada di zaman masa lu orang hingus meleleh kejar-kejar dengan jiran main galah panjang.

Band Rimba bara ni memang pernah top dulu. Band ni femes dengan lagu anak etek tok wi, pukul berapa datok harimau, gelang si paku, dan beberapa lagi hits mereka yang pernah jadi igauan.

Kalau lu orang tak kenal, dia sebenarnya sezaman dengan Black Dog Free, Zurah Three, Amr Curl.

Inilah wajah vokalisnya. Nama vokalisnya adalah ZUL KAPAN. Dengar cerita band ni stop dan menghilang sebab vokalisnya telah menghilangkan diri. Gua pun tak tahu kenapa dia menghilangkan diri.

Sehingga kini kehilangan beliau sehingga kini masih menjadi tanda tanya.

Satu ketika dahulu vokalisnya pernah menjadi kegilaan remaja , rebelia, dan retua di zaman itu. Di mana-mana saja wajahnya terpampang di jadikan poster.

Beliau juga menjadi rebutan syarikat pengiklanan seperti, renoma, crocadile, dan hello kitties.

Kisah sk…

Telur separuh masak

Makanan berkhasiat penting untuk diet yang sihat. Kalau makan junk food je, pastu konon tak makan nasi, ayam, daging...mana boleh.

Sebenarnya protien gua dah habis. So, gua tak nak ambil protien untuk muscle lagi. Alasannya adalah sebab costnya mahal. Sebagai alternatif lain, gua tukar protien susu tu dengan makanan yang berprotien.

Atually gua masih lagi amalkan diet tak makan nasi. Tapi gula gua dah start minum dah. Tak pantang, dah minum macam biasa dah. Sebab gua pernah try, tanpa protien muscle tu dan diet tak makan nasi dan dan tak sentuh gula badan gua memang tak boleh tahan. Dulu masa ada protien muscle tu badan gua steady je.

Setelah gua tanya dengan otai2 bina badan, dorang kata telur separuh masak adalah alternatif yang terbaik. Sebab dia mengadungi jumlah protien yang banyak. Tapi mesti sepruh masak. Jangan pula di goreng. Tapi kalau rebus ok.

Telur separuh masak bagus untuk dijadikan breakfast meal. Setakat ni gua cuba makan telur sepruh masak dua biji masa breakfast. Sebab g…