Band Rimba Bara

Band rimba bara.

Mungkin lu orang tak pernah dengar nama band ni. Sebab band ni dah lama menyepi. Band sebenarnya berada di zaman masa lu orang hingus meleleh kejar-kejar dengan jiran main galah panjang.

Band Rimba bara ni memang pernah top dulu. Band ni femes dengan lagu anak etek tok wi, pukul berapa datok harimau, gelang si paku, dan beberapa lagi hits mereka yang pernah jadi igauan.

Kalau lu orang tak kenal, dia sebenarnya sezaman dengan Black Dog Free, Zurah Three, Amr Curl.

Inilah wajah vokalisnya. Nama vokalisnya adalah ZUL KAPAN. Dengar cerita band ni stop dan menghilang sebab vokalisnya telah menghilangkan diri. Gua pun tak tahu kenapa dia menghilangkan diri.

Sehingga kini kehilangan beliau sehingga kini masih menjadi tanda tanya.

Satu ketika dahulu vokalisnya pernah menjadi kegilaan remaja , rebelia, dan retua di zaman itu. Di mana-mana saja wajahnya terpampang di jadikan poster.

Beliau juga menjadi rebutan syarikat pengiklanan seperti, renoma, crocadile, dan hello kitties.

Kisah skandalnya juga tidak kurang hotnya. Namun tidak la pula ada kedengaran apa-apa kes berkaitan dengan clip video seperti Ariel peterporn tu

Skandal pun stakat dengan , mak cik jual nasik ayam depan sekolah bukit beruang, uncle repair basikal yang di kenali sebagai AH PEK, dan juga Karim Mat Piah.

Ini lah pose yang menjadi misteri hingga kini. Pose ini telah di tiru oleh kebanyakan artis zaman sekarang. Contohnya, usher sering posing macam ni bila ambil gambar. Masa World Cup Hari tu pun Maradona telah kelihatan mengambil gambar dengan pose seperti ini.

Sehingga kini pose ini masih lagi menjadi satu igauan . Gua pasti lepas lu orang tengok pose ni lebih dari 5 second, lu orang pun akan terikut nak buat pose macam ni.

Namun begitu, kemanakah hilangnya volkalis rimba bara ini? Satu persoalan yang masih menjadi kemisterian . Mungkin lebih hebat dari Expose mistik atau misteri nusantara.

Kalau la beliau masih aktif lagi, sudah pasti beliau akan di pilih menjadi tenaga pengajar di Akademi fantasia.

Lihatlah, sampai begitu ramai mahu bergambar dengan vokalis band rimba bara ni. Gua cakap lu orang tak percaya.

Sampai dorang nak tarik-tarik baju vokalis tu. Maklumlah penyanyi terkenal. Mestilah menjadi kegilaan orang ramai.

Nak buat macam mana, dia ni jenis layan peminat.


Ini adalah gambar rasmi Band RImba Bara, kalau lu orang nak copy gambar ni suka hati lu orang la. Bukan senang nak dapat gambar ni. Nak buat poster tampal kat bilik pun boleh. Kalau nak tampal tu, jangan la pakai solotep yang murah. Nanti tak lekat.

Limited edition gambar ni tau. Dalam blog gua je ada.

Cet, ni apa hal ramai sangat band boy dorang ni. Saper pula mereka-mereka ni. Adakah mereka-mereka ini peminat band rimba bara ataupun fan vokalis band itu?

Takkan pula mereka ini peserta imam muda musim akan datang? Siapa mereka?

Adoi.......team koir gua la. Ya gua masuk koir...ha..ada yang nak gelak la tu gua masuk koir. Ke dah ada yang teruja.

Jangan kata gua perasan ek. Hari ada majlis Anugerah perkhidmtadan cemerlang, gua ambil port jadi peserta koir.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

35 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Dendang anak

Ada apa sama KEBAL