Menulis Bukan Kerna Nama

Rabu, 9 Jun 2010

Dia

Ten things about her....

Sangat baik,
Sangat memahami,
Sentiasa sabar dengan kerenah aku,
Sentiasa menerima aku dengan seadanya,
Orang yang paling kuat menyokong aku,
Sentiasa menerima aku seadanya,
Sentiasa memberi semangat padaku,
Selalu suka dengar aku nyanyi walau nyanyian ku tak penah diterima oleh Roslan Aziz.
Dia kata dia sangat sayang padaku,( masa makan tom yam kat kedai sebelah caltex)
Anugerah dan amanah tuhan untuk aku...

Thats my Nono..

Ok hujung minggu ni gua pergi out station. Gua nak pergi terengganu. Nak jalan-jalan kat tepi pantai sambil gigit aiskrim malaysia perisa asam boy. Pelampung aku dah ready da. Baju hawaii bunga-bunga pun dah ready.

Sekarang ni tengah nak cari spek reben je. Mane nak cekau ek?
Share:

15 comments:

ardinihumaira berkata...

ha nono.... cik abang p okstesyeng (sebab nak g tganu kena la wat ala2 loghat tganu haha) tuh nati ghindu ko cik abang ler tuh.. hehe...

Mak Su berkata...

rindu rinduan ler nanti ni ;)

HonEyBuNNy berkata...

wah2....so suwit....comei...

alinac lover berkata...

nono tu sapa? errr..hehehe

Mr feckry berkata...

Ardinihumaira:haha

Mr feckry berkata...

maksu:lebih dari itu

Mr feckry berkata...

honey:seet child on mile

Mr feckry berkata...

alinac:nono tu akan diterangkan lagi lebih lanjut di posting akan datang

y@n@ M!B berkata...

ololo xsangke hang gwang..huhu~

gi uptown bersepah spek reben..lalala~ =p

hans berkata...

oh
ini la cik nono
hohoho

p/s : Episod terbaru Siri ADKDA boleh dilayari sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-diakau-dan-aku-episod-30.html

::cdot the dot:: berkata...

cantik pulak gua tgk nono ni...

kem salam...

annfrendly berkata...

lawanya nono..
mancung betul hidung dia..
syoknya baca entry bahgia camni :D

Anne Boleyn berkata...

hallamak..buah hati eyyy. kemsalam kat cik nono yer. sweet! :)



p/s :jom komen untuk header baru hana's love nest.:)

Sesumpah berkata...

WEE BILA MAU KAWEN NIH UNCLE FEK? :d





nanti dapat anak comel-comel!



:D

enyheartsdiamond berkata...

wah.. dlm hati ada i city :)