Johor DT buat gua tengok bola balik kat TV



Betul la kat orang , kalau team negari sendiri yang main kat TV, rakyat  negeri tu akan bangga beb, walau depa tu kengkadang cuma bapa depa je yang berdarah negeri tu.

Gua la tu.

Tetiba je boleh minat kat team Johor DT. And tetiba pula gua boleh perkembangan team bola tu.

Gua bukan anak johor. Tapi sebab bapa gua orang jawa piau and kampung gua kat johor, tetibe terinnfluenc plak dengan team ni. Rase semangat gua hari tu bile nengok game depa dengan N. Sembilan. Dah nak kalah dah, tapi semangat dorang kejor balik sampai menang. Tu yang best.

       
Gua rasa nak beli la jersey johor. Nak bagi kat abah gua. Nanti nak bagi tau abah gua yang Johor ade team bola yang power.

Actually ni sebab astro rumah gua cuma ade Astro arena je sportnye..

Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya