Header Ads

Bye 2015


Tinggal lagi seminggu je..plup..tahun masihi akan melabuhkan tirai..

Time ni orang akan tanye, ape azam baru? Azam lama dah tercapai ke belum? any pending azam? Macam-macam la yang berlegar di kepala.

Aku ..

Ape nak cakap pasal 2015?

Ape yang dah aku buat dalam tahun 2015? Ape yang boleh di banggakan dalam tahun ni, dan apa yang aku dah gagal dalam tahun ni?

Semua soalan tu hanya diriku sendiri yang boleh jawab. Boleh ingat, walau ada yang terlupa. Azam untuk tahun depan ape pula? Perlu ke aku kene cipta azam? Atau biar saja masa berlalu macam tu saja? Macam seolah-olah aku tunggu masa malaikat maut datang jemput je. Tak ada wawasan la kalau macam tu.

Mesti berazam. Baru boleh hidup! Mesti ada target baru boleh hidup panjang? Ok dalam semingu ni nak set azam untuk tahun depan.

Family dan aku...mesti ade target.

Tiada ulasan