Menulis Bukan Kerna Nama

Sabtu, 23 Jun 2007

makan minum

Hari ini aku bangun pukul sebelas(huhu..lambatnyer)..tetiba aku rasa badan aku lemah sangat..entah mengapa badanku boleh begini..baru aku teringat malam semalam aku melahap semangkuk mee bandung..pergh..sedapnya tuhan aje yang tahu..aah..yang penting sekarang badanku lemah..ya..ya..mungkin akibat makan me bandung tu..

Aku selalu terfikir..macamana hendak jadi kurus..tapi taknaklah macam radhi khalid tu(ala yang belakon citer manjalara).Nak kata aku tak diet,aku dah tak sentuh nasi,makan pun dalam kuantiti yang sikit.Nak kata aku tak bersenam, aku pergi gym hari-hari..hai...mungkin hormon badan aku ni yang cepat naik.Kalau tak pun sebab keturunan aku yang dah memang besar.
Lantaklah..aku fikir ni semua anugerah tuhan..nak bagi kita besar ke , kecil ke, sedang-sedang ke...terima sahaja..alhamdullah..

Cerita pasal diet, aku tak tahulah kaedah aku guna ni betul ke tak.Makan 3 kali sehari tapi kenalah dalam kuantiti yang sedikit(ala ala kadar je)..TETAPI!.malam do not touch any food unless fruit or juice...setakat ni itu sahaja yang aku buat..tapi my luvly ibu selalu masak masak masak and masak.itu yang jadi diet aku hancur...
Share:

2 comments:

HLiza berkata...

Kita serupa..tapi lelaki yg muda selalu senang sikit nak turunkan berat badan berbanding dgn pompuan tua..kah kah kah!

oldrockers berkata...

oklah tu bro..nampak macho dah, kalau nak kurus lagi pergi tebas rumput kat rumah-rumah jiran..good exercise tu..charge RM15 serumah..dapat jugak income tu.

Bolehla tu..