Lawa Betul !!


Satu hari nanti aku mesti beli motor ni. Rasa-rasa la, 5 tahun lagi ada tak motor ni jual kat Malaysia? Harap-harap modenas ke, atau persatuan bikers ada keluarkan motor macam ni.Setakat pemerhatian dan kajian aku tentang motor ini, orang Malaysia yang mempunyai minat motor ini hanya mengubah suai motor yang ada untuk mendapat reka bentuk sebegini.
Aku pusing satu KL (takla sampai 1 KL) di ampang berhadapan dengan tesco Ampang ada satu bengkel untuk motor ini EONE BIKERS. Satu lagi yang aku pernah nampak di Section 4 Bangi. Selalunya aku tonton siri american chopper di chanel Dicovery astro. Tabik spring la kat diorang, boleh buat motor macam ni dalam tempoh 1 minggu!
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong