Aku teruja...

Semalam aku teruja menonton filem kami. Percaya atau tidak aku hampir menitiskan air mata di kala watak Abu dimatikan. Aku tidak mahu menceritakan jalan ceritanya di sini. Cuma yang boleh aku katakan sesiapa yang mempunyai sahabat sama-sama berkongsi susah senang di dalam hidup tontonilah filem ini.(yang takde, boleh blah.)

Filem ini membuat aku terkenang zaman aku ketika SPM. Dan aku hampir menitiskan airmata apabila menonton filem kami adalah kerana aku juga mempunyai sahabat seperti Abu dahulu dan dia juga telah arwah...

Biarlah aku simpan kisah sahabat aku itu..

Kerana itulah apabila aku berhadapan dengan detik perpisahan aku akan sangat-sangat terasa.

Pagi tadi aku terima surat lapor diri untuk kerja ku. Aku di minta untuk melaporkan diri di Jabatan Akauntan Negara di Putrajaya 3 November ini.

Dari Melaka ke Putrajaya!!!!!
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya