Menulis Bukan Kerna Nama

Sabtu, 18 Oktober 2008

Satu Bulan 2x Demam

Bulan ini sudah 2 kali aku demam. Perkara yang paling aku tidak suka adalah demam. Bapa aku juga demam. tapi berat sikitlah. Chikunggnya @ demam saraf. Sekarang ni aku tgk makin ok. Tapi aku pula yang terkena demam. Mungkin dua tiga hari ini aku selalu masuk hospital masa melawat bapa aku. Virus-virus kat hospital tu pun berjangkit.

Lagi dua minggu aku duduk di Melaka. Rasa macam nak rehat serehatnya saja. Aku percaya bila di Putrajaya nanti aku mesti tak cukup rehat.

Masuk minggu ni sudah hampir 2 minggu aku diet. Target aku 31 /12. Aku nak turunkan berat sedaya yang aku boleh.
Share:

1 comments:

HLiza berkata...

Rehatlah..setakat ni you've done a good job as a son.