Malam minggu

Malam minggu merupakan malam untuk bersiar-siar bagi anak-anak muda. Namun ada juga yang berkeluarga memabwa anak-anak mereka bersama.

Semalam aku pergi ke Uptown Melaka Night Market. Seronok juga aku melihat suasana di sana. Aku amat tertarik dengan persembahan tarian dari briged seni melaka. Mereka mempersembahkan pelbagai tarian.



Tamabha lagi dengan penari-penarinya yang cun-cun belaka. Aku juga teringin nak ada kebolehan menari tarian melayu. Tapi sudah terlambat. Selepas aku di Uptown, aku pun ke Jiki untuk minum.

Sudah lama aku tak ke Jiki. Teringat aku ketika semasa sekolah. Di sinilah tempat aku berjinak-jinak bekerja. Banyak betul kenangan manis di situ.

Kenangan manis......?
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Komik Hong Kong

Flasher bodoh!

Telur separuh masak