Satu advantage

Semalam aku pergi ke gym. Office aku ni hampir menepati kehendak pekerjanya. Ada gym, taska , internet percuma dan macam-macam lagi. Semalam aku dah mulakan program gym aku. Tapi biasalah, bukan ramai yang minat main gym. Aku seorang saja yang workout.

Mungkin best bagi sesetengah orang. Aku ada pelawa rakan-rakan main tapi semua malas. Sebaliknya aku pula di ajak melepak. Aku target 31-12-2008 berat aku turun. Harap-harap dapat.

Hari ini selepas aku membaca posting along baru aku teringat hari lahir ibuku. Terlalu sibuk sampai terlupa benda-benda macam ni. Aku ni cepat lupa. Aku cuma ingat Birthday aku dan beberapa orang lagi. Minggu ni aku rancang nak balik Melaka. Hampir 2 minggu aku tak balik. Aku nak ambil banyak barang dari bilik aku.

Paling penting nak jumpa Buuuu!
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Flasher bodoh!

Silat Pengantin