CSKA Moscow 0-1 Man Utd


Sebelum main CSKA berkokok bukan main kencang. Tak pernah kalah tempat sendiri la. Menang 5 perlawanan berturut-turut la.

Man Utd pagi tadi cuma turun 60% je dorang punya star.

Rooney, Gygs , Evra , Park Ji sung semua mane main. Dorang semua tengah prepara nak lawan dengan liverpool.

Aku respect la Valencia semalam. Maki menjadi mamat ni. Banyak pula dia punya try semalam.

Gol kemenangan pun Valencia yang score. Aku rasa Alex tua tu comfirm belanja die makan asam pedas power pas game tadi. Man of the match comfirm Valencia dapat.

Semalam aku budget nak tidor kejap. Nak tengok game Man Utd ngan Madrid main, tapi hampeh..tidur saja jawabnya. Disebabkan itu pagi-pagi lagi aku dah buka footytube untuk tengok highlight game malam tadi. Teringin juga aku tengok real madrid vs ac milan.

Real madrid 3-4 AC Milan. Agak-agak best tak game ni?

Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong

Ada apa sama KEBAL