Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 9 November 2009

Chelsea 1 - 0 Man Utd

Aku bukan macam penyokong kelantan. Kalau kalah terima saja kenyataan dengan rela hati.

Walaupun semalam Man Utd controll habis game, tapi sebab rooney tak menyerlah
so tak ada gol untuk Man Utd.

Aku tak faham la kenapa si alex masukkan Obertan Lambat sangat, lepas aku kol dia baru nak masukkan Obertan tu.

Aku rasa dari Alex letak Anderson jadi 1st eleven , baik dia bagi mamat tu main.

Chelsea terang-terang dapat gol nasib. Drogba tu patut offside. Tapi pengail buat diam saja. Bengong punyapengadil.

Itulah namanya advantage tempat sendiri

Memang jelas nampak Man Utd kurang shoot on target. Alex letak Anderson tu macam tak nampak faedahnya semalam.

Gol Terry malam tadi memang cun.

Kepala dia selalu menjadi kalau dapat bola macam tu. Memamng layak la jadi man of the match malam tadi.



Rooney tak power malam tadi. Kalau tengok game dia sebelum ni , tak macam tu. Shooter pun tak ada semalam. Rasanya kalau dia perform cun mesti dapat banyak gol. Aku saja tunjuk clip rooney. Dia mameng bole perform best. Cuba tengok aksi dia sebelum ni. Memang best!

Aku dah bat appoitment dengan Alex, nak bincang bawa masuk henry main untuk Man Utd. Berbetov tu8 patut jual dan beli Thiery Hnery. Cuba bayangkan Henry berganding dengan ROoney..

Comfirm gegar EPL
Share:

0 comments: