Menulis Bukan Kerna Nama

Jumaat, 13 November 2009

Talian hayat!

"Anda ada satu saja talian hayat, jadi gunakan sebaik-baiknya atau kunci saja lirik ini," diolog aznil dalam jangan lupa lirik.

Sejak akhir-akhir ni aku asyik layan je rancangan jangan lupa lirik.

Mungkin sebab aku memang suka karaoke. Tapi karaoke aku tak ada tali hayat la.

Ataupun sebab jangan lupa lirik tu ada talian hayat?

Kenapa dengan talian hayat?

Meskipun talian hayat tu mingkin tak membantu tapi aku tengok dorang yang masuk program tu gemar sangat guna awal-awal.

Patutnya guna dah time lagu yang susah.

Memang program tv ni mempengaruhi penontonnya.

Lebih-lebih lagi aku yang memang minat gila melontarkan vokul yang amat sebiji dengan amy seacrh. Sebut pasal nyanyi, teringat karaoke.

Lama la tak pergi karaoke. Dapat gaji nanti aku nak book kat KTV sampai 24 jam la. Habis suara pun tak apa. Janji puas karaoke.
Share:

3 comments:

HLiza berkata...

kalu mesin karoke tu boleh cakap lama dia dah meracau tak larat..

Nazura Iqa berkata...

Iqa sokong Umi! Comeinya gambar Acik and Pakdik waktu kecik!!! Mesti Pakdik teringin nak jadi kanak2 balik. Dapat main macam2..... Dapat gelak ketawa sampai terbahak2......

Tanpa Nama berkata...

So cute...
memang dari kecik rupanya u nie bulat!!!
;-) sorry...
Jangan marah....