My spy

Setelah aku tak berpuas hati dengan filem storm worrior, aku cuba ubat hati aku dengan filem melayu ni.

My spy, arahan afdlin shauki. Pada aku ok, sebab aku boleh gelak samapai nak pecah perut. Tapi Mari farida dalam filem tu seksi gile bila nampak hampir kesemua buah di dadanya.

Camner, pun cerita ni sejuta kali ganda lagi best dari file storm worrior yang bodoh tu. tapi yang tak bestnya orang malaysia sekarang dah tak minat tengok filem melayu. Walaupun cerita luar tu bodoh dan bangang, tapi still bagai nak gila beratur cari tiket.

Filem Malaysia kalau nak laku cerita maca cerita hantu. Orang melayu memang suka dengan hantu. Asal genre seram panggung penuh. Tapi bila tengok dorang terjerit-jerit macam orang gila and pastu tutup mata. Lagi satu , hantu free kat tanah perkuburan tu tak pula berduyun-duyun orang datang tengok..

Lu pikir la sendiri..

Afdlin, lu memang pandai buat gua gelak!
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Takbir raya

Oh mat Ganja