Storm Worrior Tak best langsung


Bodoh giler aku rase pengarah yang buat filem ni. Au ingat Ma wing Sing tu comfirm malu dengan filem ni.

Filem memang tak best langsung. Teramat merugikan kalau layan erita ni. Aku sampai tertido. Starting agak ok la. Tapi penceritaan dia dan ditambah lagi dengan aksi lawan-lawan yang macam iklan shampoo tu lagi membuatkan aku berdengkur.

Bila jadi macam ni aku rasa malas nak tengok cerita cina lagi.

Aku hairan, filem lua sekarang macam dah tak ada kualiti. Masa promo beriya-iya kata filem ni the best in the year la.

Kepala hotak!

Aku rasa filem senario beach boy sejuta lagi baik dari filem ni.

Kalau nak bagi bintang, aku rasa hanya taik bintang je boleh bagi.

Cerita pedang setiawan ni, kalau ikut betul betul karya asal Ma wing Sing ni, aku rasa memang best gila. Aku follow komik ni sejak aku berumur lapan tahun lagi.

Siap kadang-kadang aku berangan nak jadi Penjejak Awan. Tapi filem ni dah ubah seratus peratus. Kalau dorang cerita macam mana penjejak awan dengan penjejak badai tu gaduh. Kalau follow komi sure best.

Aku nak tengok bodyguard assasin. Sebab yang berlakon tu star IP Man. Hopefully cerita tu best la. Teringin betul nak layan cerita yang macam IP MAn.

Sape-sape yang nak tengok Storm Worriors tu, batalkan je niat. Kalau korang pergi juga comfirm tido.




Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong