Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 4 Mac 2010

E-mail pasal MJ

Cerita ni ada kebenarannya, cuba kita imbas kembali peristiwa yang sama
telah berlaku keatas Puteri Diana yang bercinta dengan lelaki muslim.
CIA yang menjadi tali barut Yahudi memang cukup licik dalam hal2 ini.
Mereka sanggup untuk melakukan apa sahaja untuk memburuk dan menghentikan sebarang usaha dakwah, tambahan pula bintang seperti Puteri Diana dan MJ mempunyai jutaan peminat/pengikut diseluruh dunia.

Sebab itulah, ada puak dan kumpulan yang dianggap pengganas oleh Amerika
sanggup menggadaikan nyawa mereka untuk memusnahkan rangkaian kepentingan
Amerika/Yahudi. Betapa gobroknya mereka ini, mereka sentiasa menafikan
kebenaran dan Al-Fatihah untuk Mikael.

Konspirasi Kematian Michael Jackson

Michael Jackson (MJ) adalah seorang manusia yang sangat penyayang. Banyak
hartanya yang telah dihabiskan dalam membantu dan menyokong
gerakan-gerakan amal seperti Afrika Amerika, mangsa AIDS, mangsa dera kanak-kanak dan bermacam-macam lagi.

Walaupun dah berbuat pelbagai kebaikan, MJ masih gagal mencari ketenangan
hati. Dia cumalah seorang budak yang terperangkap di dalam badan seorang
lelaki. Impiannya adalah untuk menjadi budak kecil selama-lamanya. Impian
ini ditambah pula dengan sejarahnya didera semasa kecil menyebabkan dia
membina Neverland, tempat untuk seluruh kanak-kanak di dunia bermain dan
gembira di situ.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk membaca tentang konspirasi
pembunuhan Michael Jackson. Namun MJ telah membuat satu keputusan yang
bakal memberikan impak yang sangat besar di dalam hidupnya. Melihat kehidupan danketenangan yang dimiliki oleh abangnya (Jermaine) setelah memeluk Islam,
MJ telah membuat satu kenyataan gempar di satu press conference pada tahun 1989.

"Saya telah melihat Islam di dalam abang saya, saya telah membaca buku
tentang Islam dan suatu hari nanti saya mahu rasakan ketenangan dan
keamanan Islam itu".

Sejak kenyataan itu hidup MJ tidak sama seperti dahulu lagi. Dituduh
berasmara dengan kanak-kanak, ditambah dengan pandangan-pandangan negatif
daripada media Amerika Syarikat, membuatkan MJ berada di tahap tertekan.
Semua ini dilakukan agar peminat-peminat MJ melihatnya sebagai satu ikon
yang gagal seterusnya membuatkan influence MJ berkurangan.

Melarikan diri daripada tekanan pihak Media USA, MJ telah tinggal di
England selama beberapa tahun. Di England, MJ berkawan rapat dengan Yusof
Islam, Dari Yusof Islam, MJ belajar serba sedikit tentang Islam. Malah
semasa di England , MJ telah berkawan rapat dengan seorang pencipta lagu,
Zain Bhika yang telah menciptakan lagu "Give Thanks To
Allah" khas untuk dinyanyikan oleh MJ bila-bila masa dia bersedia..

Semasa kes asmaranya dengan kanak-kanak dijalankan, MJ telah melarikan
diri dan menetap di Bahrain . Di sana dia menjadi tetamu khas kepada anak
Sultan Bahrain . Di sinilah MJ mula mendalami Islam. MJ belajar
sembahyang, baca Al-Quran dan macam-macam lagi selama 3 tahun.. Akhirnya
pada November 2008, MJ pulang ke Los Angeles dan
membuat majlis memeluk Islam secara rasmi di rumah kawan karibnya. Pada
December 2008, MJ telah pun pergi menunaikan haji bersama Sultan Bahrain
dan anaknya..

Untuk konsert terakhirnya, MJ mempunyai agenda yang tersendiri. Dia
memaklumkan yang ini adalah konsert terakhirnya dan berhasrat untuk
mengumumkan yang dia adalah seorang Muslim.
Malah MJ juga mahu
menyanyikan lagu Give Thanks to Allah pada konsertnya tersebut bersama
Yusof Islam. Sebab itulah MJ memilih London sebagai tempat konsert
terakhirnya bukannya di USA kerana takutkan pihak berkuasa USA . Pada
12.30 25 June, MJ memeluk managernya dan mengucapkan selamat malam. MJ
berkata " Selepas berlatih selama 2 bulan akhirnya saya dah bersedia
untuk konsert ini".. Selepas melambaikan tangan dan mengucapkan selamat
malam, MJ pun pulang ke hotel.
Tapi kira-kira jam 2.26 pagi, MJ didapat
telah meninggal dunia..

Semasa 911 dihubungi, banyak soalan yang ditanya seolah-olah mereka tak
tahu siapa itu MJ dan di mana MJ berada. Nampaknya ada pihak yang cuba
melengahkan masa bantuan tiba Tambah pelik bila pihak hospital mengatakan
hasil autopsy hanya boleh diperolehi selepas 2 bulan sedangkan teknologi
sekarang dah bertambah canggih.

Oleh kerana itu, keluarga MJ telah pun mengupah private doktor untuk
membuat autopsy kepada MJ. Keputusannya dikeluarkan hanya selepas 4 hari.
Ternyata MJ mati kerana terlalu banyak dos anaethestic, satu ubat yang
mampu membuatkan jantung berhenti berdenyuti jika diambil secara
berlebihan. Satu keputusan yang tidak diwar-warkan di media ialah perut
MJ tidak mempunyai langsung ubat ini. Tapi darahnya dipenuhi dengan ubat
tersebut. Malah badan MJ dipenuhi dengan kesan suntikan seolah-olah ada
orang secara paksa menyuntik ubat tersebut ke dalam badan MJ.

Dalam CNN semasa diinterview, Presiden Amerika Syarikat Barrack Obama
telah mengeluarkan satu kenyataan yang agak pelik. "Saya suka MJ... Saya
membesar mendengar lagunya. Ia satu kehilangan yang besar tapi saya jamin
tiada konspirasi dalam kematiannya" . Pelikkan kenapa seorang Presiden
beria-beria cakap tiada konspirasi dalam kematian MJ sebelum keputusan
rasmi autopsy MJ dikeluarkan? Kalau betullah MJ nak bunuh diri, buat apa
dia beria-beria nak berlatih selama 2 bulan untuk konsert dia nie? Tak
gitu?

Keluarga MJ inginkan MJ dikebumikan secara Islam. Tapi CIA telah muncul
dan memberi ugutan jika pengebumian secara Islam dilakukan secara awan
(dalam TV). Ugutannya ialah Katherine, mak MJ tidak akan mendapat hak
penjagaan anak-anak MJ sebaliknya Debbie Rowe yang akan dapat. Akhirnya
mereka bersetuju untuk MJ dikebumikan secara Islam
di Neverland. Tapi dengan syarat satu pengebumian olok-olok secara
Kristian mesti diadakan. Itulah yang anda semua tengok di Tv. Sebab
itulah keranda MJ ditutup dan tak dibukak. Sebab mayatnya tak pernah ada
dalam tue. Ini semua dilakukan semata-mata nak bagitau dunia yang
kononnya MJ bukan seorang Islam.

(Sheikh Ha**d)
The Brotherhood of Islam
Buletin of Bahrain

Demi anda semua, kami sanggup bersengkang mata untuk terjemahkan email
yang kami terima ini. Tak tahu kebenaran tentang wujudnya konspirasi
kematian Michael Jackson. Mungkin benar mungkin tidak. Hanya ALLAH yang
tahu...

E-mail ini aku share dengan semua blogger. Walaupun kita tak ada bukti, tapi kita berdoa apa yang ditulis di dalam e-mail ni adalah perkara benar. Mari kita sedekah al-fatiha pada insan ini.



Share:

0 comments: