Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 7 Jun 2010

The arrivals-1



Assalamualaikum,

Pagi ini gua dengar hot f.m. Cerita pasal aktivis Malaysia yang baru pulang ke tanah air. Kalau PM Malaysia panggil mereka wira, memang gua setuju sangat-sangat. Misi sukarelawan itu memang gua anggap misi yang sangat hebat.

Semoga Allah membalas dengan pahala yang berlipat kali ganda.

Bukan semua orang mempunyai keberanian seperti itu. Mereka yang pergi ke Palestin itu sedar, nyawa mereka bila-bila masa saja akan terkorban. Seperti orang yang sudah tahu akan waktu kematian. Namun mereka gagah kerana Allah. Itulah yang gua bangga sangat-sangat.

Andai kaunter pencarian sukarelawan ini di buka di semua tempat awam, belum tentu ia akan mendapat sambutan. Malah mungkin untuk mengerling ke arah kaunter itu juga sudah terbayang ketakutan.

Jangan di tanya pada gua, jika gua sudah pasti gua akn berfikir berkali-kali untuk turut serta atau tidak. Namun memang impian gua untuk turut serta. Doakan saja gua di beri kudrat jika di beri peluang.

Clip The arrivals kali ini gua siarkan episod yang pertama. Cuba lu orang click ke button play. Insyaallah lu orang akan ketahui sesuatu. Sekali lagi gua tegaskan, kepada sesiapa yang sudah ada clip ini, tontonilah berulang-ulang. Dan pada yang tidak pernah gua mohon dengan harap, lu orang tonton la clip yang ada di blog gua ini.

Sedekah al-fatiha pada pejuang islam yang telah syahid.
Share:

15 comments:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum..

salam yong...text me your email adress...i've an article for your reading..kira eye opening mind blowing jugak laa...

Tanpa Nama berkata...

btw..aku lupaa...sapa aku...kawan yang kenalkan ko dengan the arrival..

Mr feckry berkata...

feckry_85@yahoo.com

ardinihumaira berkata...

dni pun ada dengar juga pagi tadi... ISrael memang kejam :'( laknat la mereka yang kejam..

annfrendly berkata...

syukur aktivis malaysia dah selamat sampai...

dah tengok video tu baru taw kabbalah mengamalkan sihir... tapi seyes.. menakutkan.. senangnye dorang jajah fikiran, ekonomi negara lain.. betul2 halus..

akuvision berkata...

moga saya diberi kekuatan iman dan jiwa untuk menyertai program seperti ini

Mr feckry berkata...

dini:mereka memang kejam

Mr feckry berkata...

ann:teruskan menonoton

Mr feckry berkata...

akuvision:gua doakan

enyheartsdiamond berkata...

boyfriend saya pun wira :p
tp dia kecik lagi ;p

Mr feckry berkata...

eny:tu untuk pelapis tu

y@n@ M!B berkata...

sy ada tgk tv3 semalam..lesu je tgk muka dorang..letih maybe..mata pun bengkak xcukup tido kut..syukur dorang selamat...

Mr feckry berkata...

yana:tu la, syukur semua selamat

no2 berkata...

Ade banyak ke episod die?

Mr feckry berkata...

no2:ada 50