Menulis Bukan Kerna Nama

Khamis, 17 Jun 2010

bile talipon engege

Muka ganas, tapi dalam hati ada.....?

Ada apa...? Malas gua nak cakap. Lu orang tambah sendiri. Gambar ni adalah ceritanya segala sebab mengapa gua pergi terengganu.

Sesungguhnya gua ke sana untuk melengkapkan salah satu impian gua. So tahun ni, akan ada satu lagi perkara besar dalam hidup gua. Perkara yang sangat besar punya. Gua harap doa lu orang akan mengiringi impian gua.

Gua akhiri posting ni dengan serangkap pantun..

Sudah lama langsatnya condong ,
Barulah kini batangnya rebah.
Sudah lama niat dikandung,
Baru sekarang diizinkan Allah
Share:

21 comments:

ardinihumaira berkata...

selamat berbahagia! moga ke jinjang pelamin tau.. sama padan! tahniah ;)

Mr feckry berkata...

ardhini:tq

Kujie berkata...

Tahniah.... suweet je
ada taman bunga, taman orkid, taman anggerik segala bagai tu.

hehehe

HLiza berkata...

silap tu..sama padan? Kah kah kah..gelak guling2..ko kena mantapkan usaha dik..

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

wewwittttttttttttttt

cepat2 le nikah :)

HonEyBuNNy berkata...

wahhh..tahniah....happynya dia..semoga bahagia...;-)

y@n@ M!B berkata...

mana ada org ganas ati pn ganas..mesti ada taman punyerrrr...huhuhu~

mr.donut berkata...

yong, tahniah lah.
cepat2 kawin.tapi tgu aku blik malaysia dulu kalau nk kawin.hehehe

Syida Shukor berkata...

waaaaaah dah sampai jodoh ke ? alhamdulillah :D

kata kila berkata...

tahniah bro.!!jaga baik baik okay

ayut berkata...

sama padan???? tidakkkk..itu tipu semataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..tidaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Mr feckry berkata...

thanks semua...!

enyheartsdiamond berkata...

alhamdulillah... selamat bertunang! tahun depan kahwin ye :)

Mr feckry berkata...

eny:tahun ni le

kak jah berkata...

woiii... aku tanye ari tu beria jwb no komen!!! ceh..... :p

zul... aku kagum dgn keputusan ko~!! hahah....

annfrendly berkata...

bestnya... semoga bahagia dan gembira bersama Nono buat selamanya :)

::cdot the dot:: berkata...

tahniah utk lu..

gua doa yg baik2 utk lu dan nonononononononono...

Hazzy Ishak berkata...

ingat dah nikah

BeJeRd In-Da HoUsE berkata...

1st - Tahniah

2nd - Video, tahniah again(no komen) but nice

Tahniah & Terima kasih

alinac lover berkata...

tahniah..tahniah~

Anne Boleyn berkata...

oo..lu bertunang ek..jeles arh! guwa pon nk brtunang gakk.. waaaaaaaahahaa :p

esok hana umum kan sape dapat iklan free :p