Facebook Medan?


Kelebihan Solat Tarawih Malam Kelapanbelas

Malaikat akan menyeru: Wahai hamba Allah sesungguhnya Allah telah redha denganmu dan dengan kedua ibu bapamu (yang masih hidup atau yang sudah mati).

"Apa la, untuk seronok je kan Facebook ni?" reason yang paling biasa kita dengar.

Sekarang ni, penguna facebook macam dah jadi ketagih dengan facebook. Alhamdulillah ofis gua dah block. So gua boleh kurangkan penggunaan Facebook. Gua tabik kat yahudi kafir harbi yang mencipta facebook tu. Sebab kali ni, senjata entertainment dia memang cukup hebat dan mantop.

Terkejut gua dengan cerita-cerita pasal facebook. Ada clip pompuan mainkan zikir, ada pergaduhan di antara kafir dan islam, dan yang sedih ada orang melayu mengutuk dan menghina Islam di Facebook.

Nampaknya semakin hot facebook ni. Sayang gua tak boleh log in lagi. Kalau tak pasti gua akan tulis begini," Jika benar penganut christian percaya akan Jesus Christ, mengapa tidak di ikut pengajaran Jesus itu dengan betul dan mendalami sepenuhnya? Nabi Isa a.s itu menyembah Allah. Dan dia adalah utusan Allah untuk umat manusia. Dan Allah telah memberitahu akan kedatangan Muhammad s.a.w. Ianya terdapat di dalam Injil sendiri. Allah juga menyuruh umat manusia ikut ajaran Muhammad s.a.w. Ini juga ada di dalam Injil.

Persoalannya mengapa penganut kristian tidak ikut ajaran Jesus Christ?

Ini yang gua akan tulis kalau gua dapat log in dalam Facebook. Andai kata lu orang log in face book nanti, gua sampaikanlah perkara ini.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

5 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Filem susuk

Band Rimba Bara

Silat Pengantin