Menulis Bukan Kerna Nama

Ahad, 31 Oktober 2010

Relax di hujung minggu

Hari minggu..

Pagi, habiskan masa kat gym. Macam nak pecah urat-urat di badan baru la rasa penat. Pastu balik rumah .

Ni ha gambar gua kat gym. Sebelah gua ni instructor gua. Dia ni tak suka ambil gambar. Gua bagi epal hijau sebiji terus die posing macam ni.

Petang.....

Bentang tilam depan tv.........

Tekan-tekan remte astro.....

104....Benci bilang cinta ( drama indon )
105...Isabella..( tak layan )
103..lagenda manusia ular & Kurcaci ( cerita hindon lagi )

Padam tv, pasttu...berdengkuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrr.....(dalam mimpi gua pikir, kenapa hujung minggu tak ada cerita sedap?)

Kan best hujung minggu ni ade cerita...
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



Semalam jelajah inovasi gua kalah...jangan tanya gua kenapa...
Share:

22 comments:

HonEyBuNNy berkata...

tido jek..jangan dok berangan..heheh...

Mr feckry berkata...

honey:aik camne lu tau gua tengah berangan

::cdot the dot:: berkata...

ensem hek uncle tu..badan dia sedappp...

annfrendly berkata...

hehehe...
mantop punye lengan.. kalau hayun kat orang jahat.. abes tercampak penjahat tu kat semak..

eh dari layan TV yang takde citer best baik gi jumpe nono kan..kan..

Mr feckry berkata...

cdot:kawal nafsu

Mr feckry berkata...

ann:gud idea tu

Hazzy Ishak berkata...

fuyooh instructur masih gagah lagi ye

Mr feckry berkata...

hazzy:2 tahun lagi nak pencen tu

intanurulfateha berkata...

best ah ceta gila gila remaja tu
terasa muda
awwww~~

Anna Boleyn berkata...

haha pinjam lengan sat!! nak tanya gak..kenapa kalah? ;p

tia berkata...

gila gila pengantin remaja lg best! ;)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

dvd ori certa pejal dan rosham ni bari 9.90 aje dapatkan di kedai cd berhampiran...
kalu basah kang kena mani junub

Sesumpah berkata...

gile tuff


boleh tolong aku pindahkan barang2 ke rumah baru wawawa

Mr feckry berkata...

intan: zaman gua baru lahir tu

Mr feckry berkata...

anna:tak ada rezeki la

Mr feckry berkata...

tia:a'ah ek..layan citer tu

Mr feckry berkata...

brutal:gua dah beli dulu, tapi dah ilang

Mr feckry berkata...

sesumpah, tak ada hal la

Redbloodsnow berkata...

whoaa! beso tuh ketul muscles....hehe

BeJeRd In-Da HoUsE berkata...

perut?perut?

ade 6pax tak?

Mr feckry berkata...

red:gua nak kecik kan la

Mr feckry berkata...

bejerd:lama lu menyepi