The fren

Mereka...

Dulu, pernah kene tahan polis bile nak pergi rumah gua...

pernah makan nasi goreng burger dengan gua

pernah ponteng tuisyen same2.....

Mereka..ah..banyak kenangan dengan dorang. Banyak benda susah, benda senang gua buat dengan dorang..

Itu la the fren..seribu kenangan gua dengan dorang....

Super sunday..yang lepas, wa pi main futsal. Ops, tonement futsal...member lama wa ajak, member yang gua anggap sedarauh6 sehidup semati wa dulu..

Game tu jumpe kan wa dengan member yang dulu-dulu , yang pernah men basikal dengan wa.. Gua tau game tu kitorang takkan menang. Dan gua tau, semuanya datang sebab dengan satu tujuan. Nak main bola macam dulu, nak enjoy same2 sambil main bola, nak gelak-gelak sesama.

Memang game tu kitoang tak menang, tapi kitorang menang di hati masing-masing...gua panggil ini semangat best 99. Tahun 1999, segalanya bermula..kitoang kenal..

Mase tu sangat budak-budak..

Sekarang masing-masing dengan life masing-masing.. Semuanya hidup perjuangkan nasib sendiri..

Life berkawan sangat seronok, lu orang takkan rasa masa lu orang tengah njoy dengan kawan lu orang..tapi luorag akan rasa seronok apabila korang rindu kenangan lu orang dengan fren luorang.

Hakim, fariz, kulop, nik , fahmi, amin..bagi aku, kita baru lepas satu  ahad yang sangat best, aku tau korang tak pikir pasal menang game futsal tu, tapi pasal frenship kite kan, nak borak, gelak2 sama, bakar2...

Aku doa..korang berjaya dalam hidup korang...thanks a lot to be my fren..


kami..ada di antara gambar ni..

Kehadiran gua di tournement futsal anjuran bendera yang ade kat belakang tu bukan sebab gua suport, tapi sebab gua naak main bolla dengan member gua.. itu sahaja..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Ada apa sama KEBAL

Komik Hong Kong