hari ini hari jumaat

Bila gua tengok 30 minit ustaz don..

Wa rasa sangat jeles. Bro yang sebaya gua ini boleh bagi kuliyah agama yang sangat best pada gua. Hebat cara penyampaiannya. Gua layan sampai habis. Gua tengok die sebaya gua. Sebaya gua, tapi boleh speak about quran fluantly..

Sangat mengkagumkan..

Dalam hati wa, nak sangat jadi macam dia. Pemuda yang boleh berhujah dengan quran, boleh mengajar quran, boleh membantu masyarakat dengan quran.

Semoga Allah beri gua kekuatan dan semangat yang kuat di dalam usaha untuk belajar quran..

Ya Allah, Ya Tuhanku! Rahmatilah aku dengan Al-Quran dan jadikanlah Al-Quran bagiku sebagai pemimpin, cahaya, petunjuk dan rahmat. Ya Allah, Ya Tuhanku! Ingatkanlah aku apa yang aku terlupa daripada ayat-ayat Al-Quran. Ajarkanlah aku daripada Al-Quran apa yang belum aku ketahui. Berikanlah aku kemampuan membacanya sepanjang malam dan siang; dan jadikanlah Al-Quran itu hujah dan bagiku (untuk menyelamatkan daku di akhirat),





Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Filem susuk

Silat Pengantin