Sabtu, 22 Jun 2013

Layan juga biker kental ni


Dah layan, kat astro 1st.

Ni citer pertama wa layan kat astro 1st. Nak komen citer ni pepanjang wa lagi baik tengok. Dari komen baik layan. Wa suke la tengok motor2 dalam citer ni . Nak2 motor awie. Macam dalam American Chopper la. Memang terbaik.

Rasa cam nak beli satu je nanti. Tunggu la kalau duit tak pakai langsung, tak tau nak buat ape, wa beli motor tu. Bile minat, kengkadang ni campur baur dengan nafsu.



ni baru biker kental beb!

Tiada ulasan: