arm wrestling
Bermulanye latihan jitu
Semalam aku ke gym di Kementerian Belia Sukan bersame dengan Pak guard ag Azhar. Mamat ni memang dah lame nak…
Semalam aku ke gym di Kementerian Belia Sukan bersame dengan Pak guard ag Azhar. Mamat ni memang dah lame nak…
Inilah lengan aku yang gagah perkasa. Sekarang dah kecut sikit. Tapi takpe aku akan train lagi. Gamabr ni mas…
Aku ada impian untuk tahun depan. Keinginan meluap-luap untuk masuk contest gusti lengan ni datang apabila a…