Yeah i`ll come back!

Inilah lengan aku yang gagah perkasa. Sekarang dah kecut sikit. Tapi takpe aku akan train lagi. Gamabr ni mase aku tengah aktif kat gym kg pandan di kuala lumpur. Seingat aku mase tu tahun 2007.

Sekarang dah dua tahun berlalu. Tapi jangan ingat aku akan stop selamanya. Aku sudah mula training sejak bulan 4 lagi hari tu. Jai au kan teruskan .
Ini gamabr ketika aku training di gym bukit beruang. Gym inilah gym yang pertama aku masuk. Sejak dari sekolah aku berlatih di sini, sehingga kini kalau aku balik melaka aku mesti melawat gym ni.

Trainer aku masih ada di situ. Aku amat kagum dengan dia. Susuk badan tidak langsung berubah.

Teringin train kat melaka lagi...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Komik Hong Kong

Flasher bodoh!

Ada apa sama KEBAL