Sambutan Raya 2011 kat opis
Hari ni ade sambutan raya kat opis gua. Memang kemeriahannya masih seperti tahun2 sudah. Makanan toksah citer…
Hari ni ade sambutan raya kat opis gua. Memang kemeriahannya masih seperti tahun2 sudah. Makanan toksah citer…
Beb, 1st wa cakap bukan air mata wa yang meleleh di pagi syawal ek. Ni citer pasal lagu raya yang bertajuk …
Tahun ni raya dari timur ke barat Malaya. Dari terengganu ke melaka. Gua sambut 1st syawal kat Terengganu. …
Last keje weh.. Petang ni wa akan bergelut dengan jamme . Entah macam mana la rupenye jalan raya petang ni.…
Gua mengaku, tak puas beraya tahun ni. Ada ke patut gua cuti dua hari je. Padan muka gua, sebab gua yang appl…
Muka pagi raya(suci beb!) Abah, selamat hari raya, maaf zahir batin. Halalkan makan minum. Sahaja aku solat s…
Takbir raya.. Mungkin lu orang dah biasa takbir raya di Masjid ataupun surau yang dekat-dekat dengan rumah lu…
Bak kata orang, selagi tak cukup 30 hari syawal, selagi tu kita kene baraya. Semalam Seksyen Perakaunan Perse…
Bola ni aku nak buat curve. Tapi die macam... Masa jalan raya hari tu, bebudak ni sempat juga ajak pi main bo…
Dua hri sebelum raya, aku dan acik pergi ke Bazaar ramdhan di peringgit. Parking sume full giler. Kat terpi t…
Ini antara kenangan di pagi raya yang sempat aku ambil. Yang lain kat kamera lain la kalau nak tengok
Salam lebaran buat keluarga, sahabat dan rakan-rakan. Aidilfitri kali ini disambut meriah di Melaka. Berjumpa…
40 jam lagi akan bergemalah takbir raya untuk 1 syawal 1430 hijrah. Rasanya hari kemenangan itu adalah betul-…
Lagi dua hari nak balik Melaka. Cambest je nak sambut raya. Tahun aku rasa best la puasa ramadhan ni. Aku pun…
Sekali pandang ofis aku dah macam bintang walk. Pandang atas je penuh kelip-kelip. memang meriah. Gambar kat…