Nak Balik Tapi Hujan


Aku nak gerak balik kampung aku di Batu Pahat, tapi hujan seolah-olah menunda aku dari bergerak ke sana. Cepatlah hujan ni stop.

Sementara aku menanti hujan yang tak tahu bila nak berhenti aku layan la cerita siri kami yang pernah di tayangkan di 8tv dulu. Best pula cerita ni. Cerita zaman sekolah. Teringat aku masa di KL, tiap-tiap kali cerita ni mula saje, depan tv rumah sewa aku mesti penuh.

Salah satu sebabnye, peminat band underground rumah aku ni ramai gak. Tapi aku layan cerita saja. Best. Aku dapat rasakan dunia persekolahan yang cerita ni paparkan sama seperti zaman persekolahan sekarang. Zaman aku dulu memang tak macam ni.

Best betul zaman diaorang..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong