Selamat dan semoga berjaya

Inilah gambar yang amat aku rindui..Selamat berjaya gang..hari ini aku ucapkan selamat berjaya sebab masa kita bersama sudah berakhir. Mungkin tak tahulah bila kita akan jumpa

Aku bangga dengan team bola futsal aku..

Image Hosting by PictureTrail.com



Aku bangga dengan team bola aku yang di gelar legend..

Image Hosting by PictureTrail.com


aku bangga dengan semangat korang yang telah bersungguh-sungguh dalam dalam rancangan 'survivor'

Image Hosting by PictureTrail.com


Dan aku amat berterima kasih dengan korang sebab jadi sahabat aku...

Image Hosting by PictureTrail.com

Hari yang aku tulis tentang semua ini, korang tengah buat persiapan untuk gathering di Penang. Aku minta maaf sebab tak dapat ikut. Hope tahun depan kita dapat raikan bersama..
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Komik Hong Kong

Flasher bodoh!

Telur separuh masak