Alhamdulillah

Hari ini dengan keadaan agak mengantuk aku pergi ke internet cafe. (internet rumah kene potong). Niat aku nak semak keputusan temuduga yang aku hari itu. Aku pun click. Dan ini yang keluar.


Kod Skim Jawatan Tarikh Temu Duga
Keputusan Temu Duga

3436
PEMBANTU AKAUNTAN GRED W17 12/8/2008
Tahniah ! Anda telah berjaya dan surat tawaran akan dikeluarkan oleh Kementerian/Jabatan berkenaan.
Kementerian/Jabatan : JABATAN AKAUNTAN NEGARA MALAYSIA, BHG. PENGURUSAN KORPORAT & SOKONGAN ARAS 7, LOT 2G1A, PRECIENT 2, KOMP. KEWANGAN, 62592 PUTRAJAYA.

Keputusan muktamad adalah berdasarkan kepada surat pemberitahuan rasmi yang akan dikeluarkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia.

Best betul pagi ini. Nampaknya jadilah aku nak puasa 6 tahun ini.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Ada apa sama KEBAL

Flasher bodoh!

Bengkel Tekpi Hybrid 2017