Dia dah pergi..

Pada malam ramadhan yang pertama aku wish kat semua orang selamat menyambut ramadhan. Aku pun terima reply yang banyak dari wish itu. Tidak terlepas juga aku wish pada Si dia yang bergelar R dalam hidup aku..

Tidak berapa lama selepas itu aku menerima maklum balas dari dia. R akan mendaftar di POLPOL KL pada esok harinya. Katanya aku dan dia tidak dapat berhubung selama setahun selepas ini.

Aku peduli apa...

Jadi juga dia polis. Satu pekerjaan yang paling aku tidak gemar. Aku tahu kerjaya itu adalah pilihan terakhirnya. Malam sebelum R mendaftar kami sempat berbual dalam telefon.

Walaupun aku cuba menidakkannya tapi jauh di sudut hati aku masih teringat pada dia.

Semoga berjaya R...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Filem susuk

Komik Hong Kong