Menulis Bukan Kerna Nama

Selasa, 28 Oktober 2008

Flasher bodoh!

Hari ini aku keluar bersama rakan aku, Lina(gadis istimewa), Abe dan Fana. Sambil berborak Fana menunuk jalan shortcut dari rumahnya ke bandar.

"Ha.. jalan ni lah aku kene flash."kata Fana kepada aku.

"Flash? ragut?"tanyaku pada Fana.

Mereka menggelakkan aku. Lalu Lina menegur aku, "Flasher tu yang tunjuk ***** la".

Baru aku teringat. Dulu Lina pernah menceritakan padaku. Kakak aku yang sulong pun pernah cerita pada ku. Cepat benar aku terlupa.

Bodoh sungguh aku rasa tabiat tu. Tak sangka zaman sekarang pun masih ada orang yang buat perkara yang bangang macam itu. Nak buat jahat ke , perlulah bermaruah. Baru orang jahat yang lain nak respect.

Sebenarnya apa yang mereka dapat dari perbuatan itu. Aku rasa tiada apa keseronokan ataupun keuntungan dari perbuatan itu. Jadi tidak salahlah aku menghina golongan yang seperti itu.
Share:

1 comments:

ayut berkata...

siapa kata takde pekdah untuk diaorang, ko silap. Diorang tu ada penyakit, sexual disoder, bila dengan buat macamtu baru kehendak naluri diorang terlaksana. Pergi belajar psikologi..