Ayuh kita kutuk Yahudi!


Celakalah Yahudi di muka bumi ini. Memang dari di jadikan hingga sekarang masih ingin berperang dengan Islam. Tak sudah-sudah menzalimi Palestin. Aku rasa ingin menjerit kemaarahan pada zionis laknatullah itu.
Sedih dengan nasib saudara seislam di sana dizalimi. Sebagai saudara islam aku mogok tidak makan hari ni. Sekurang-kurangnya aku ingin rasa 1/1000 keperitan saudaraku ke sana.
Aku terlalu sedih kerana dapat mendengar kesengsaraan mereka sahaja. Mereka berada dalam keperitan. Sedangkan aku masih berada dalam air-cond yang sangat sejuk sambil mengunyah swinggum.
Ah...geram sangat. Rasa marah, geram!!!!
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Komik Hong Kong

Flasher bodoh!

Ada apa sama KEBAL