Polis mengamuk menyaman di AG


Semalam yang betul-betul hangat. Semua kereta yang parking kat bangunan AG semua habis disaman oleh polis yang dahagakan duit saman. Tempat yang tak sepatutnya kene saman di saman dengan begitu rakus.

Tapi aku buat tak tau je, sebab aku tak kene saman..

Pagi ni, staff aku ramai yang mengeluh dah menangis teresak-esak dek kerana saman itu. Parking belakang ofis pun kene ka? haiya..

Ramai yang membebel menghuraikan rase kemarahan yang teramat sangat sehinggekan menimbulkan satu huru-hara yang amat dahsyat di telinga aku. Ade yang nak jumpe najib PM la, nak saman polis pun ade.

Lalu aku pun memberi nasihat, " sabar rakyat jelata, apakata pergi mengadu kat Dato' AG, mungkin die boleh membantu."

Tapi ade satu bende yan aku tak puas hati. PC kat meja aku diceroboh, laman web seperti facebook dan seangkatan dengannya habis semua di blog. Hawau!!!

Nasib blogspot tak kene..(",
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

1 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya