Menulis Bukan Kerna Nama

Isnin, 13 Julai 2009

Pesta Sukan Perbendeharaan


Inilah pasukan tarik tali AG. Semuanya macam anak badang. Termasuk juga aku. Mase ni aku baru pas makan 2 bungkus nasi lemak. Yela nak tarik anak gajah.
Team aku akhirnya mendapat tempat ke-3. Boleh la.. dari takde. Lontar peluru aku setakat dapat masuk round 2 je. Treasury ajak aku join team die. Tengoklah kalau aku punye tulang belakang ni. Kalau ok, boleh le..
Tapi nampak tembam gile aku dalam gamabr ni. Badan tu nampak besar pasal aku pakai baju 3 lapis bagi nampak besar..
Share:

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

nampak kau yang paling besar gila

oldrockers berkata...

selagi boleh maintain perut..kira okeyle tu.

HLiza berkata...

Tak payahle buat alasan2..sudah ku tahu ngape kau nampak besau!