aku yang kuat


Kisah ini menunjukkan aku yang sangat kuat. Suatu hari yang sangat indah di AG untuk 3 hari yang lepas. UPKK buat potluck. Dorang jemput la geng SPP makan sekali.

"Aku rase pelik dah kalu si zul lambat nak pergi makan,"kata hazrile.

Padahal time tu memang la sangat busy bagi aku. Walaupun dijemput oleh geng UPKK berkali-kali, aku tetap dengan pendirian ku. Tiba-tiba perutku berbunyi.

"Aduh lapa plak, semalam dah la aku makan last tengahari," bisikan hati telah berbunyi dan hidungku terbau-bau bihun goreng dorang.

Tanpa melengah-lengah masa, aku pun mengankat punggungku dari tempat duduk dan terus menerpa ke makanan yang telah terhidang. Kata orang nak melangkah tu biarlah dengan kaki kanan.

Prraappp!" Menatang ape plak kat kaki aku ni..,"aku terpijak sesuatu.

"Alamak, zul charge saye la,"kata cik Tul semacam nak menangis.

Ayo...nape la AG ni buat power supply kat lantai. Memanglah aku tak nampak. Sie-sie je dah kene pijak dengan aku. Ni sape aku nak salahkan, aku ke lantai ni?

Semalam along kate aku paling kuat, umur 5 tahun dah start puase.Haha..patutla charger dengan extension CIk Tul pecah aku pijak. Memang dari kecik aku ni dah kuat.

(aku ganti dah charger die....)
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Flasher bodoh!

Band Rimba Bara

Silat Pengantin