back 2 IPN


Fuyooo..tempat jatuh lagi dikenang...aku datang balik k ke IPN..setalah aku rasa hampir 6 ke 7 bulan aku blah dari induksi dulu baru sekarang aku datng balik..


Tapi kali ni datang untuk bekerja. Bekerja sambil melawat..dn terkenang pristiwa di induksi dulu. Aku asyik terpandang kat dewan sri buana tu . Macam-macam aku pernah buat katsana dulu. Mungkin bagi semu peserta kusus induksi macam aku dulu mseti terkenang bende-bende ni kalau dtang sini.



Kerja yang banyak menanti aku kat sini. Yang tak bestny aku kene setelkan dalam masa 3 hari tanpa dapat membut apa-apa claim.

Tadi jumpa balik Syukur dan Khomeini. Haha..dorang masih tak berubah. Pasti dorang kenal aku sapa.

Lepas kawen nanti nak minta pindah transfer sinilah..mesti nanti anak ramai..?
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Pendekar melayu