Manchester U. 2 - 1 Wolfsburg


Memang sah lah team Wolfsbur tu lembik. Tapi kire hebat la sebab dapat go sebiji awal dari Man Utd. Aku ingat mesti si E. Dzeko tu mimpi yang tak sudah punye dapat score. Minit pertama game semalam macam haram. Buat aku ngantuk tak ingat. Langsung takde gol.

Nasib gam kedua gol wolf buat aku rase nak maki je kat Alex tua tu. Rynn Gigs ngan M. Carrick tu jadi hero pagi tadi. Dua-dua sumbat sebiji gol. Man Utd ni aku tak paham, bile dah kene baru nak tergadah.

Dah kene sebiji baru nak terkial-kial kejar..buat sakit jantung fan die je ar. Rynn Gigs ni kuda tua. Tapi power lagi. Aku rasa Man Utd ni perlu player macam die la. Player baru-baru yang Alex tua bawa masuk ni sume cam prob je..

Man Utd menang jua...
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong