danau kota


"Bro lu bawa la kite lu, takkan nak bagi minyak hitam beku," luahan ipin pada bro mie.

Malam tadi kitorang bertujuh akhirnya keluar buat kali pertama bersama-sama samapi cukup korum. Memang susah nak buat kejadian macam ni.

Samapai downtown aku , ipin dengan kebal dapat parking. Si mus and the rest boleh sesat sampai kat Jalan Chan Show Lin. Ayo...macam mana boleh sampai situ..

" Musa, ko katne sekang?" tanya si kebal dengan handset buruknya.

" Kitorang dah gerak pergi danau kota, si Mus tak tau jalan la," explaination mudah dari musa.

Hawau si Mus, kate dulu duduk kat maluri, jalan KL pun sesat. So, danau pun danau la..

Giler punyer ramai manusia yang qiamulail kat danau kota tu..sampai parking sesak. " Mana nak cari dorang ni," tanyaku dalam kesangsian yang teramat.

"Alah cari kepala faris je," jawapan ringkas dari Ipin. Serius memang itu kaedah terbaik . Kitorang jumpe bebudak ni pasal kepala faris memang nampak dari jauh.

agak-agak aku beli bende ni letak dalam rumah ok tak?

Daripada pengamatan aku tentang Uptown Danau Kota, barang memang best, pastu murah-murah giler. Baru aku perasan yang Downtown veledroom tu mahal nak mampos. Pompuan kalau pergi danau kota ni alamtnya tak mau baliklah selagi duit tak habis.

Sebelum balik, kitorang pekena chow kuew teow Mali's kat setapak. Bapakbest! Terkenang aku dulu pernah lepak ngan bebudak PV225 dulu kat situ lepas main futsal. Cepat je rase mase berlalu.

Kat sane jumpe meber lame aku, Pierre Andrea n Maya Karin.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong