Bosan-bosan


Bulan puase ni , masa rehat adalah masa paling boring sekali. Ya la, dulu boleh juga pergi minum ke makan ke. Jadi dah takde mende nak buat aku pun layan PSP la.

Nasib dia boleh hilangkan boring. Kadang-kadang aku fikir, samapi bila aku asyik nak main game je, takkan sampai tua aku nak layan benda-benda ni sampai aku dah beruban. Aku bajet sampai umur aku 30an je la.

Aku teringat anak buah aku yang giler main bende ni. Asal jumpe aku je minta benda ni.

"Pakdik nak bagi najib PSP?" tanya si Najid.

"Aah, pakdik nak bagi, tapi masa umur najid macam pakdik baru pakdik bagi ek," jawaban yang musabahkan dan Najid terus mengangguk.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

2 Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Band Rimba Bara

Filem susuk

Silat Pengantin