Barnsley 0 - 2 Manchester U.

Semalam berlangsungnya perlawanan
untuk Carling Cup.

Buat pertama kali Gabriel Obertan diturunkan selaku kesebelasan utama Man Utd.

Game semalam kalau sesiapa yang sempat tengok pasti nampak sedikit peningkatan dari segi permainan Man Utd.

Mungkin sebab banyak assist dari Obertan. Welbeck dan Owen masing-masing menyumbatkan gol bagaikan tahu sumbat di pintu gol Barnsley.

Memanglah team Barnseley ni tak power. Tapi apa yang kita nak lihat corak permainan Man Utd.

Kalau kalah malam tadi aku rasa Alex tua tu dah lama nak kene pecat.

Aku saja nak mengimbau zaman 4 orang star yang pernah bermain di Man Utd.

Sampai sekarang 4 orang star ni menjadi idola setiap peminatnya.

Aku teringat dulu masa pergi langkawi.

Masa tu kecik lagi. Umur pun baru darjah berapa aku pun da lupa.

Pergi langkawi sambil singgah di Padang Besar.

Angah belikan baju Eiric Cantona siap dengan seluar sekali.Entah man perginya baju tu sekarang aku pun tak tau.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Komik Hong Kong