Gegaran sepang!

Satu inspirasi yang membuatkan aku kagum dengan orang bijak pandai Malaysia.

Aku teruja betul dengan berita muka tengah Berita Harian. Lotus F1 1Malaysia.

Tahun depan Malaysia bukan saja menganjur, malah boleh jadi salah seorang competitor F1.

Menarik betul projek ni. Kereta f1 Malaysia yang pertama ni akan menggunakan enjin jenis Cosworth.

Gila Cosworth ni kalau nak tahu dah 43 tahun produce enjin untk F1. Tapi last sekali kalau tak silap aku dorang tahun 2006. Menurut Datuk Tony Fernandes sebagai Principal Latus F1 Malaysia ni, buat masa ni dorang menerima 6000 permohonan kerja untuk masuk team ni.

Aku pun apply juga. Tapi dah tentu position main driver kereta. Agak pening juga la sebab MIke Gacoyne selaku pengarah teknikal ni dah macam terpikat dengan Fairuz Fauzy . Mungkin Mike tu belum tengok rekod aku dekat PSP.

Dah banyak pelumba handalan aku tewaskan. Kalau dia dapat track rekod aku..memang aku kene panggil dengan team F1 ni.

Ini lagi satu projek yang mengkagumkan hasil dari kepala otak Mr Tony.

Terkejut aku tengok moto gp dulu ada moto lambang air asia. Sebelum ni yang aku pernah tengok lambang petronas je.

Walaupun aku tak berapa suka dengan corak design motor air asia ni, tapi kira boleh blah dan membanggakan juga la.

Sebab dua mat rempit utama Malaysia ni dapat top 20 dunia tu.

Alasan yang boleh aku bagi, dorang ni kalah denagn moto aku yang Rossi pinjam tu mungkin sebab dorang tak tampal stciker The Doctor dan minyak 2t dorang tak wangi.

Lagi satu, aku ada pesan ngan Rossi, seat moto tu kasi wax..nak tau kenapa, cuba try bawa awek naik motor tu. Baru tau.

Sejak 2, 3tahun ni lah projek Malaysia yang aku rasa teruja, Dan bleh kasi slutt kat Mr Tony tu. Aku rasa one dey nanti dia ni mesti jadi cam Alex fegurson.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Ada apa sama KEBAL

Flasher bodoh!

Bengkel Tekpi Hybrid 2017