Man Utd 2-1 Bolton

Akhirnya terasa juga pulangan dari pemindahan Owen dengan Valencia ke Man Utd.

Disebabkan dua orang budak baru dalam Man Utd ni , pasukan Re Devil sekarang berada di takhta liga inggeris dengan berbeza satu mata dengan Chelsea.

Sejak kekalahan Chelsea kelmarin, dikatakan ranmai fan Chelsea dah start join Man Utd Club.Berbalik kepada EPL.

Sungguhpun aku tak dapat nak tengok live kat astro disebabkan aku dalam perjalanan pulang ke Melaka untuk mengadiri open house endindanhawa dan tersangkut di tengah highway ayer keroh,, aku sempat tengok higlight kat internet wifi aku.

Sejak kemasukan owen ke Man Utd yang f.o.c tu, tak banyak sumbangan yang die bagi. So aku dan alex tua rase mamat ni memang tak lama dia kat Man Utd ni. Dah la lembap dan asyik injure je. Menghabiskan duit Man Utd je bayar gaji.

Nasib gol 1st kelmarin ade sangkut paut dengan dengan owen ni..kalau tak puas la aku nak tengan perasaan alex tua yang dah memang bengang tahap cipan kat Owen.Puas hati aku tengok Man Utd kat atas liga. Memang tu tempat die.

Cuba tengok rekod 10 tahun ni, banyak gila Man Utd jadi Champ. Jadi bila kat tempat no 2 tu player Man Utd merasakan dorang sakit badan dan gatal-gatal.
Mr feckry

yang terpuji fikiran ku

Catat Ulasan

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Terbaru Lebih lama

Popular Items

Abah cakap..

Flasher bodoh!

Takbir raya